loading...

مجله پیام سرا

سایت پیام سرا| تاسیس 1386

بازدید : 59
يکشنبه 12 تير 1401 زمان : 18:30

مهارت‌گستر، برترین سامانه برای آموزش ارز دیجیتال و آموزش فارکس در اصفهان است. برای آشنایی بیش‌تر همراه ما شوید.

با آموزش ارز دیجیتال در اصفهان و بورس فارکس حرفه‌ای شوید!

چنان‌چه جایی نام کریپتوکارنسی یا رمزارز را شنیدید جا نخورید؛ چراکه به معنی ارز دیجیتال است. این نوع ارز گونه‌ای از پول دیجیتال است که به خاطر سود فراوان و بالا رفتن بها آن، توجه فراوانی از آدم‌ها را از آن خود کرده است، ولی همان‌گونه که متوجه شدید، آمدن به‌این بازار مالی سوای دانش ریسک بزرگی دارد. مهارت گستر، یکی‌از شایسته‌ترین مجموعه‌ها برای آموزش حضوری ارز دیجیتال در اصفهان است که در‌این راه لبریز از پیچ و تاب در کنار شیفتگان به سرمایه‌گذاری در‌این بازار مالی است. شما در این دوره خواهید آموخت هرآنچه برای سرمایه‌گذاری با کم‌ترین خطر و با سود بیش‌تر نیاز دارید را. شیردلانه می‌توان گفت که پس از پایان دوره آموزشی شما خواهید توانست، به آنالیز تکنیکال ارز دیجیتال بپردازید و مانند یک کارشناس فعالیت کنید.

بازدید : 57
شنبه 14 اسفند 1400 زمان : 11:08

داستان اول: نگاهی جدید به بیزینس کوچینگ

همیشه بر این نکته تاکید می‌کنم که درک ضرورت و چرایی چیزی، بسیار مهمتره از درک چیستی و چگونگی اون چیز...!

بزرگترین مشکل دنیای امروز ما در حوزه آموختن، رشد و توسعه، تغییر، تحول و بهبود، محتوا و... همین عدم پرداختن به چرایی‌هاست. اگر به خوبی چرایی‌ها را درک کنیم، به کار بستن، انجام و تحمل چگونگی‌ها خیلی ساده‌تر میشه.

اون جمله معروف که:

"آنکس که در زندگی چرایی دارد، با هر گونه چگونه‌ای خواهد ساخت!"

در ادامه و در دو بخش، پنجره‌هایی باز می‌کنم به چرایی‌های بیزینس کوچینگ یا مربی‌گری کسب و کار. ببینیم که چرا همه صاحبان کسب و کارها، باید به کوچینگ کسب و کار بپردازن و این موضوع را نادیده‌ نگیرند.

بازدید : 104
5 آبان 1400 زمان : 22:11

زبان بدن چیست ؟

شاید فکر کنید تنها زبانی که ما با آن صحبت می‌کنیم گفتار و کلام است، اما جالب است بدانید که زبان کلام و گفتار ما تنها زبان و مهارت فن بیان ما نیست زبان بدن ما هم نقش بسیار بزرگ و پر رنگی را در ارتباطات ما ایفا می کند و بدون آن، به هیچ وجه نمی توانیم منظور خود را به مخاطبانمان برسانیم.

نکته مهم اینجاست که همه افراد ما را در 3 ثانیه اول که می بینند قضاوت می کنند و اگر زبان بدن خوبی نداشته باشیم، حتماً در ذهن آن ها وجهه خوبی نخواهیم داشت. به همین دلیل ما قرار است ما در این مقاله به طور کامل درباره زبان بدن صحبت کنیم و تکنیک های فوق العاده برای تقویت این ویژگی بیان کنیم. در واقع شما در این مقاله با موارد زیر به خوبی آشنا می شوید .

به هر ارتباطی که در آن از کلام ما استفاده نشود، ارتباط غیر کلامی می گویند. به همین دلیل هم زبان بدن نوعی ارتباط غیر کلامی محسوب می شود. یعنی ما می توانیم بدون این که از کلام خود استفاده کرده باشیم، مطالب بسیار زیادی را بیان کنیم .

بیشترین استفاده زبان بدن هم برای درک و تفسیر بهتر پیام های کلامی است !

فرض کنید یک نفر صحبت های بسیاری بیان می کند، ولی شما به خوبی متوجه نمی شوید که دقیقاً منظور او چیست! اما وقتی از زبان بدنش به خوبی بهره می گیرد، قطعاً می تواند حق مطلب را بسیار بهتر برایتان ادا کند تا مقصود و منظور او را درست تر و بهتر متوجه شوید .

به همین دلیل است که وقتی مثلاً شما فردی را می بینید که نگران نیست، حتی اگر بگوید بدترین اتفاق های ممکن هم برایش افتاده و از او کلاهبرداری کرده اند، باز هم باور کردن این موضوع برای شما سخت می شوند .

پس اگر زبان بدن نباشد، نمی توانید به خوبی درک کنید که دیگران چه می گویند و یا به مخاطبین خود بفهمانید که منظور اصلی و دقیق شما چیست . با شرکت در دوره آموزش زبان بدن، در ارتباطات و مذاکره باعث میشود به راحتی بتوانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و برای موفقیت در معاملات خود از تکنیک هایش استفاده کنید

بازدید : 66
4 آبان 1400 زمان : 22:9

نازک دوزی چیست ؟

نازکدوزی پایه و اساس اولیه در تمامی دوره های آموزش خیاطی می باشد. اگر فرد در ابتدای امر این دوره را پشت سر نگذازد به طور صحیح و اصولی نمی تواند مراحل بعدی دوخت لباس ضخیم دوزی و دوخت های مهارتی می باشد را به خوبی فرا بگیرد. اساس دوره های آموزش خیاطی دوره نازک دوزی می باشد .

نازکدوزی در واقع به یک فرد مبتدی چگونگی استفاده از ابزار و کار با لوازم الگو سازی و خیاطی آشنا می سازد و او را در بکارگیری و نحوه صحیح استفاده از آنها راهنمایی می کند. در نازکدوزی مراحل دوخت انواع زیپ، دوخت دکمه، دوخت های دست دوز و آشنایی و کار با چرخ خیاطی را آموزش می دهد. حتی تعمیرات و رفع اشکال آنها به طور کامل به فرد توضیح داده می شود .

نازک دوزی طرز رسم الگو و رفع عیوب اندامی در آن به صورت اصلاح شده را به شما آموزش داده می که با استفاده از آن، در پایان دوره نازک دوزی هنرجو باید بتواند اساس تمامی لباسهای آموزش داده شده را به تنهایی بدوزد. اساس الگو هایی مانند االگو دامن،الگوی بالاتنه،الگوی شلوار، مانتوی ساده، و پیراهن ساده را اجرا نماید .

کسی که از ابتدای آموزش خیاطی وارد دوره نازکدوزی می شود طبیعتا دانش کافی از شناخت پارچه را پیدا می کند و با ابزار و نوع استفاده از هریک از وسایل مربوطه مانند: کاربن،اشل، بشکاف ،زانفیکس ،بشکاف ،انگشتدانه و … به طور کامل آشنا می شود .

بازدید : 383
شنبه 16 مرداد 1400 زمان : 12:41

آبزی پروری (Aquaculture): در واقع پرورش علمی انوع آبزیان مطالعه نحوه پرورش و نگه داری انواع موجوداتی که در محیط آب زندگی نموده و به محیط آبی وابسته است .
از نظر فائو (Fao – سازمان جهانی غذا): آبزی پروری به فعالیتی گفته می شود که شامل نگه داری تغذیه و رها سازی ، با برنامه، حفاظت در برابر بیماری ها و آفات و به عبارتی هر گونه فعایتی که در فرایند تولید آبزیان دخالت ایجاد کند و آنرا از حالت طبیعی خارج کند .

سابقه آبزی پروری به ۲۰۰۰ سال قبل از میلاد بر میگردد، در آن زمان امپراطور چین از ماهی گلدیش به عنوان ماهی مقدس یاد می کردند. در طول زمان فعالیت های آبزی پروری بیشتر شد. به صوررتی که ۷۰ درصد فعالیت های توسط چین انجام میشد و بیشتر بر روری کپور ماهیان فعالیت میکنند. آغاز فعالیت آبزی پروری با پرورش ماهی کپور معمولی بود .

برای شروع کار، نیازمند شناخت اصول کامل از پرورش ماهی قزل آلا ، شرایط اقلیمی بهداشت ، تغذیه و … است. دوره های آموزش پرورش ماهی قزل آلا راشا افق ،اطلاعات کاملی دراختیار شما قرار می دهد .

بازدید : 180
چهارشنبه 13 مرداد 1400 زمان : 13:59

آیا به درآمد پرورش حلزون طبی فکر کرده‌اید !؟؟

حلزون جزء گروه بی مهرگان به حساب می اید و در حدود ۱۱۰ هزار نوع حلزون در جهان وجود دارد که به دو نوع دریایی و خشکی( رطوبتی ) که هم صدف دار و هم بدون صدف تقسیم میشود ‌. چند نوع حلزون در کشور ما وجود دارد که بین مردم شناخته شده است .

لیسک یا حلزون بدون صدف که در مناطق شمالی به وفور پیدا میشود که خاصیتی نداشته و در بین مردم بومی شهرهای شمالی به اسم آفت نگاه میکنن این نوع حلزون کاملا گوشتی بوده و هیچ گونه صدفی ندارد.

نوع دوم که به نام هلیکس شناخته شده است صدف دار بوده و معمولا در باغ ها و جنگل های شهرهای شمالی یافت میشود که باز هم آفت باغ ،گیاه و سیفی جات مردم میباشد و خاصیت درمانی ندارد .

نوع سوم حلزون ها اسکارگوت بوده که صدف گرد داشته ، طبی و خوراکی هستن و در مناطق شمال غربی کشور یافت میشود این نوع حلزون را به نام حلزون فرانسوی نیز میشناسن که ابعاد بزرگتری نسبت به هلیکس داشته است ولی به خاطر مرگ و میر زیاد به در بازار زیاد بوده و با قیمت کم فروخته میشود .

نوع چهارم حلزون آچاتینا بوده به اسم آچاتینا آفریقایی شناخته شده است نوع صدف این نوع حلزون شیپوری میباشد و به خاطر مقاومت بالا ،تخم ریزی زیاد و هزینه کم مورد توجه تولید کنندگان قرار گرفته ولی به خاطر حجم کم این نوع حلزون در کشور فعلا با هزینه بالا خریداری میشود که با تولید بالا قیمت ها به قیمت حلزون اسگارگوت رسیده و جایگزین میشود .
شغل پرورش حلزون که در گروه شیلات قرار می‌گیرد، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا در یک محیط به نسبت کوچک، بتوانید به کسب‌وکاری پرسود دست بیابید .

پرورش حلزون یک کسب و کار درمانی و پردرآمد که برای شروع نیازمند دانش و اطلاعات کامل از فرآیند پرورش ،نکات بهداشتی و درمانی، ملزومات و بازار مصرفی ... است. برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ی برگزاری دوره آموزش پرورش حلزون با ما تماس بگیرید:

09191450080
09109273358
44527961-021
www.rashaofogh.ir
http://instagram.com/rashaofogh

بازدید : 95
چهارشنبه 13 مرداد 1400 زمان : 13:58

بر اساس پیش بینی سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحده ( فائو ) جمعیت جهان تا سال 2050 میلادی به 1/9 میلیارد نفر یعنی 34 درصد بیش از جمعیت کنونی خواهد رسید بنابراین یافتن راههای جدید برای تأمین غذای این میزان جمعیت اجتناب ناپذیر است. از سوی دیگر بحران آب و گرمایش هوا و همچنین مصرف آب در حوضه کشاورزی موضوع قابل تأمل برانگیز خواهد بود.

اما یکی از بهترین راه کارها برای تأمین موادغذایی به ویژه پروتئین تکثیر و پرورش حشرات خوراکی از جمله پرورش کرم میلورم می­باشد که از جایگاه ویژه­ای برخوردار است.

آسانی پرورش کرم میلورم سرعت بالای تکثیر عدم تولید صدا عدم توانایی پرواز عدم ایجاد بوی زننده، عاری بودن از انگل و باکتری­ها آستانه تحمل بالا نسبت به تنش­های محیطی و عدم نیاز به تحهیزات پیشرفته میلورم را به یکی از کسب و کارهای خانگی و زود بازده بسیار عالی تبدیل کرده است که نیاز به سرمایه اندکی دارد و می­توان به آسانی در مقیاس کم و یا انبوه آن را تولید نمود .

آمورشگاه پرورش کرم میلورم راشا افق :

کسب و کار کرم میلورم یک کسب و کار درمانی و پردرآمد که برای شروع نیازمند دانش و اطلاعات کامل از فرآیند پرورش، نکات بهداشتی و درمانی، ملزومات و بازار مصرفی ... است. برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ی برگزاری کلاس های آموزش پرورش کرم میلورم راشا افق با ما تماس بگیرید:

09191450080
09109273358
021-44527961
www.rashaofogh.ir
http://instagram.com/rashaofogh

تعداد صفحات : -1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 7
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 276
  • بازدید ماه : 1273
  • بازدید سال : 6230
  • بازدید کلی : 45379
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی